Over tijdregistratie

Navigation:  SynPeople > Principe Tijdregistratie >

Over tijdregistratie

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

U kunt via tijdregistratie op een flexibele wijze de werktijden en afwezigheden van uw werknemers beheren.

 

Volgende onderdelen zijn te onderscheiden in de tijdregistratie:

 

1.De definitie van gegevens, zoals werkplannen, codes, tellers, saldi;

 

2.Input/output naar de gebruikers toe;

 

3.werknemers die werktijden registreren;

 

4.de planningsverantwoordelijke die ad hoc de planning ingeeft met de bezettingsopvolging;

 

5.HR en de Payroll die centraal de berekende resultaten opvolgen aan de hand van gegenereerde excepties. Ze brengen afwezigheden in, vragen rapporten op, ze starten de loonsopdrachten, enz.;

 

6.Berekende resultaten: de berekende prestaties, perioderesultaten (tellers en saldi) en excepties aan de hand van de definities en de input/output.

 

De blokken binnen Definitie zijn over het algemeen vast in te stellen.

Centraal staat een rule engine die de variabele input verwerkt volgens de definities en bedrijfsregels.

 

 

Time Registration SynPeople