In deze tab kunt u zeer eenvoudig gelijk welk document uploaden bij een werknemer. Hierdoor beschikt u over een eenvoudig documentenarchief bij iedere werknemer dat u ten alle tijden ter beschikking heeft.
U kunt gelijk welk type document uploaden.
Stap 1:
Ga naar het scherm Werknemers en klik op de tab Werknemers. Hier klikt u op de naam van de werknemer aan wie u het document wilt linken.
Stap 2:
In het rechter detailscherm van de werknemer klikt u op de tab Documenten en vervolgens klikt u op het icoon Nieuw .
Stap 3:
De volgende popup verschijnt:
Hier klikt u op Bladeren om het document te selecteren op uw computer dat u wenst te uploaden en hierna klikt u op Toepassen.
Een document dat u nog wenst aan te passen kunt u editeren door op het icoon Editeer rij te klikken:
U kunt een document verwijderen door te klikken op het icoon.
Stap 4:
Tenslotte klikt u bovenaan op de knop , waarna uw document(en) is toegekend aan de werknemer.