Het werknemersrapport gebruikt intern het pivot rapport 524 ‘Werknemers’.
Volgende rapporten erven van het werknemersrapport, i.e. in die rapporten kan je alle wernemer-gerelateerde info (alle kolommen uit M_EMPLOYEE, vrije werknemer velden, HR properies..) afprinten als aparte kolommen.
In die rapporten worden de werknemers-data steeds eerst opgevraagd, i.e. data is steeds gesorteerd volgens werknemersdata. In de parameter ‘gesorteerd volgens’, staan steeds enkel de werknemer-gerelateerde kolommen.
Opm: de data wordt ook enkel gesorteerd volgens de gekozen sorteer-volgorde zoals aangegeven in de parameter, enkel indien die velden ook in de kolommen zijn toegevoegd.
Stel in de kolommen wil je enkel ‘voornaam’ en ‘achternaam’ laten zien, en je sorteert volgens ‘werknemer’ >> er wordt niet gesorteerd op werknemer. Dit heeft maken omdat EmployeeReportGen een pivot rapport is, en daar enkel gesorteerd wordt op draaitabelvelden (i.e. kolommen).
Gaat over rapporten 10 39 36 531 527 525 540 545 559 572 553 565.
Volgende rapporten kunnen allemaal als extra kolommen de vrij-veld-waardes van de werknemers afprinten:
Rapport |
Omschrijving |
10 |
Werknemers |
39 |
Toegangsprofielen per werknemer |
525 |
Berekende perioderesultaten |
527 |
Kalender acties |
531 |
Verloop van perioderesultaten |
540 |
Werkplannen en dagroosters per werknemer |
545 |
HR data - historiek uren/dagresultaten/tellers |
553 |
Kalender dagresultaatsacties,met commentaren |
559 |
BellaRoma: gepresteerde vs betaalde uren |